Railnet

Komentáre

k článku: Malé zamyslenie nad modulovkou – part II

zo dňa 11.11.2008, autor článku: Gabriel Meszároš

oli 11.11.2008 13:53:51

ako to robíme v kžm bojnice

na prevoz modulov tzv. "rekovanie" boli používané rôzne akoby rámy rôznej výšky a inej vzdialenosti montážnych otvorov. navyše my máme nízke a vysoké čelá. potom v tých rekoch boli raz štyri inokedy päť alebo dokonca aj šesť modulov. každý rek mal aj inú výšku, čo spôsobovalo ťažkosti pri ukladaní do dopravného prostriedku. potom prišla budapešť a s ňou festival železnice, kde bolo treba dopraviť čo najefektínejšie veľké množstvo modulov. vtedy "krízový štáb" našiel nasledovné riešenie. vybrali sme dva vysoke moduly a zistili vzdialenosť medzi nimi. potom sme dali narezať z preglejky hrúbky 8 mm štvorce 50x50 cm a navŕtali štyri otvory pre upevnenie modulov a štyri pre upevnenie na nohy, keď bude modul stáť na nohách. to zabezpečuje smerovú stabilitu modulov. na čelá sme ešte klubové ozanačenie (môže slúžiť aj ako reklamná plocha). odvtedy každý s každým pasuje a manipulácia je veľmi rýchla a jednoduchá. rozmer je navrhnutý aby bol využiteľný objem dodávky čo najlepšie. čo sa týka výšky päty koľaje ne stretnutiach. používame 100 a 130 cm. nohy sa dajú jadnoduchou úpravou použiť na obidve výšky. ja osobne mám dvoje (100 a 130) nohy drevené typu zababov ( do tvaru u). v klube máme nohy z jokloviny 15x15 mm. tie sa dajú jednoduhšie prepravovať. ondrej lipták kžm bojnice

Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok Malé zamyslenie nad modulovkou – part II