k článku: Nákladní doprava
zo dňa 18.07.2007, autor článku: Zdeno Janeček
na to, aby sme sa nehrali iba na akože je potrebné staniciam "pristaviť" priemysel. práve preto sa snažím písať tie námety typu tehelňa, cukrovar... ak budú mať všetci (hoc rozľahlú) stanicu typu zhlavie - koľaje - zhlavie a aby sa nepovedalo, tak možno skladisko, tak bude na moduloch situácia, ako dnes na koridore - vlaky pôjdu z - do skryťáku. chýbajú vlečky. pričom to nie je až taký problém, na vlečku stačí jedna výhybka a jedna koľaj pre 3 - 4 vozne a v stanici je čo robiť... mimochodom ja som sa stále so skryťákom nezmieril, je to tiež akási barlička. zdôvodnenie, že nám to nahradzuje ostatný svet je barličkou tiež. podľa mňa, aj teraz existujú železnice odniekiaľ - niekam a z rôznych dôvodov s nikým neprepojené a fungujú samostatne s tým priemyslom, ktorý tam je. vozí sa to, čo treba a ostatný svet je prepojený iným spôsobom dopravy. ale ak si povieme, že skryťák je prístavný terminál, tak to budem akceptovať, ale potom to nemusí byť fošňa s koľajnicami....
Zobraziť článok Nákladní doprava