k článku: Likvidácia Čiernohronskej železničky?
zo dňa 02.11.2005, autor článku: Marian
nakoľko sme všeobene prospešná organizácia a každy má právo nás kontrolovať pokračujem vo vysvetlovaní: 1. verejne širené výroky o tunelovaní čhž, bez akýchkoľvek dôkazov sú trestné... šírenie anonymov je minimálne neetické... 2. zoznamy vozidieľ na čhž sú vedené priebežne a veľmi presne, všetky pohyby a odpredaje sú zdokumentované a právne podložené. 3. bne 50 f.g.v. je od 15.7.2005 zapožičaná naťim priateľom do maďarska na úvraťovou trať nagyborzsony. po vykonaní skúšok sa predpokladá jej odpredaj pre nadbytočnosť. vybavuje muka. čkd b 50/800 sonp č. 45 sa vymenila v roku 1995 za u 46.901 na pomník do brezna, v súčasnosti je na muzeálnej železnici solyvalovy lomy u prahy, čkd b 50/800 sonp č. 46 sa vrátila 6.5.1993 pôvodnému majiteľovi - ntm praha. bne 50 fialová je na stanici čhž v čiernom balogu, má nové nápravy a počíta sa sňou pre ďalšiu sezónu. r iii c zo smoleníc bola odpredaná 28.9.1999 jiřímu vávrovi z bratislavy za účelom renovácie a sprevádzkovania pre expozíciu dopravného múzea v bratislave. v súčasnosti stojí zkompletizovaná a natretá v mariánke pri bratislave. vrak parnej oračky fowller bol vymenený 6.5.1993 za stabilný parný stroj a kotol z vodárne rd košice. v súčasnosti je podľa správ od macha opravený a funkčný v anglicku. ďalšie otázky ? 4. kto mal záujem vozidlá si u nás zaistiľ. vždy sme sa snažili pomôcť, o tom asi viac naťi kolegovia na ostatných lž. 5. som v očakávaní. 6. na to sa asi nedá nič napísať. zákon o dráhach je platný i pre špeciálne dráhy... 7. to som nepochopil. s pozdravom - nech to para tlačí ! ing. aleš bílek - riaditeľ čhž
Zobraziť článok Likvidácia Čiernohronskej železničky?