k článku: Banská Štiavnica
zo dňa 01.09.2012, autor článku: Peter Harmady
jsem fanousek zeleznice, ale pokud je to neefektivne, tak to treba zrusit. To je to same jako krmit prismahnute.
---
Jedinou moznost vidim privatizaci, kdy by se z toho udelal D3 provoz, kde bude pendlovat jedna suprava a ta bude navazovat na autobusy.
---
V zasade je to stejne jako vsude jinde, pokud se kazdych par dni meni cestovny poriadok, tak se lidi na to radsi vykaslou, nez by se meli sledovat, ci to pojede nebo ne. Pokud by bylo zazite, ze ten vlak jezdi 5-10 let stejne, tak si lidi na to zvyknou a budou to vyuzivat. A zmeny +/- deset minut jsou k nicemu a jen cestujici otravi, protoze to je zbytecne a k vetsinou to jen zhorsi dopravni obsluznost.
---
Podle mne by se cela dopravni infrastruktura mela presunout pod jeden urad a ten by to mel objednavat a garantovat pro vsechny druhy dopravy. A hlavne zajistit, aby to na sebe navazovalo.
Tak neviem, ale rušiť túto trať je podľa mňa úplný nezmysel a strata logického úsudku. Veď to nie je tak dávno (myslím 2-3 roky), čo tam Železnice opravovali za ťažké peniaze tunel. Alebo to bol iba "tunel" zo štátnej pokladne? Táto trať (ako väčšina miestnych tratí) trpí na neschopnosť štátneho osobného dopravcu, voziť cestujúcich vtedy, kedy to potrebujú, teda robiť spoľahlivé prípoje ku pravidelne jazdiacim vlakom na hlavnej trati. Ale keď na hlavnej trati sa mení grafikon 2x ročne, tak nemôžu fungovať ani lokálky. A to je choré.
Zobraziť článok Banská Štiavnica