Tento plátok je o tom, že som udomácnil jeden 80x40cm modul a idem na ňom niečo postaviť. Čo?
Nápady mám 3. Ďakujem za komentáre.
Aby modul nebol úplne plochý, je zasadený do rozhrania NÁSYP - ZÁREZ. Obsahuje Most a cestu pre autá.
Riešenie vychádza z predchádzajúceho návrhu, ale je koncipované ako rozšírenie dnešného Drevova ala Nákladka LesySSR. Iste, že ho je možné použiť ako obyčajný rovný traťový modul. Potom by sa na bezprízornú koľaj nasypali nejaké kríky.
Cieľom na konci trate nemať "šturc", ale niečo, kde sa obsluha Mn skutočne vyblbne. Keďže možnosti sú obmedzené, je potrebné premýšľať, ako vozne vymeniť - tie, čo prišli a tie, čo majú odísť. Zámerom je práve to, čo sa už párkrát stalo, že lokálka z Tomášova bola len "proforma" a pre obsluhu bola nudná. Takto by sa zatraktívnila.
Návrh krajiny je postavaný na predpoklade, aby obsluhe nič nezavadzalo:
Základný materiál mám na každú verziu. Nákladovo vidím všetky verzie rovnako, nakoľko na prvom je viac zelene, ktorá tiež niečo stojí. Pre TIMESAVER mám všetky budovy v krabici na poličke. Viac ako jeden modul už nezvládnem umiestniť ani do bytu, v ktorom bývam a ani do auta, čo mám, pokiaľ vozím moje "rádiá". O chvíľu budem mať stereo na stretnutí. Čo navrhujete, súputníci moji.
DanoM
vsetky tri su hodne realizacie, ale teraz hlasujem za jednotku v sulade so zamerom rozsirit sortiment tratovych modulov v nasich koncinach.
tak nejak mi to vychádza. na druhej strane mám silný politycký tlak zo strany druhého ja (rádio) za stavbu fabriky. za továreň hovorý aj fakt, ze v siemense za odbočkou tomášova máme málokedy "niečo zaujímavé". danom
je fakt ze tratovych je nejako poriedko a viem si predstavit ako by to ozivilo siru trat ak by bol takyto modul(hlavne danov vysperkovany :). lesy by som uz nechal tak je to pekna nakladka taka v obluku. a do tretice tiez mam uchylku na taketo vlecky ktorych este nie je moc, ale zisiel by sa pichnut pred neho este minimalne jeden modul aby nemusel mn zachadzat pri manipulaci do stanice boco
hlasujem za tovaren, ale ako vzdy musim trochu rypat. kolaj nalavo od anglicana - vytazna kolaj - by mala byt rovna, aby fira videl na posunujuci diel (sedi vpravo). medzi koncovou stanicou a tovarnou nie je potrebne vkladat medzimodul, v koncovej stanici sa bezne posunuje z vlecky az do stanice. vratto
neviem kto to uz bol, ale akysi mudry clovek povedal par desiatok rokov dozadu, ze radio je genialny vynalez, lebo otocis gombik a je ticho. velmi dobre vsak viem, ze to radio, o ktorom hovoris, takyto gombik nema, tiez som kupil podobny model.
ad. verzia 1: vyrezal by som pár stromov vedľa parnej mašiny-to aby sa tam dalo fotiť ad. verzia 3: sympatický nápad
prikláňam sa k verzii č.3... príde mi to ako dobrý nápad. ak sa podarí dorobiť môj modul, tak by som sa časom pustil ešte do dvoch. takže by nejaké traťové moduly pribudli. všetci dobre vieme, že dano je šikovný, a nepochybujem, že továreň bude vyzerať tip-top. môj názor je postaviť továreň... :)))
já jsem pro verzi č. 3, protože za a) to velmi oživí dopravu v koncové stanici a za b) tyto timesavery mě dostávají . sám se na něco podobného chystám. ještě s dovolením dám jeden link na velmi podobnou situaci. pokud se podíváte v jakém čase byl dokončen posun - a to na můj vkus jezdili rychle - tak při dvou párech mn bude o zábavu postaráno. v linku si odstraňte mezeru mezi lomítky. http:/ /www.youtube.com/watch?v=svyb8bmfhsw pavel
ahoj, to video je perfektne. dakujem pekne za link. vidim, ze prevadzka na takej trojnozke a 4 vagonmi, nie je nezabavna :) to co ma prekvapilo je na 7 minute. vyzerato ako velky layout, kto nevidel az na 7 minutu nech sa pozrie... pre priaznivcov takychto a podobnych malych ale velkych moznosti je dobre pozriet stranky stareho pana na http://www.carendt.us/ . je velka skoda, ze pred nedavnom umrel. jeho stranky som roky pozeral. danom ps: takze je rozhodnute :) sorry, zoro, tratak nebude. v siemens 2011/2012 (verim, ze bude) bude tovaren...
ahoj dano, to video mě poprvé také velmi překvapilo. jen na doplnění, je to děláno dle skutečného provozu, nic vymyšlené. takže pokud se opravdu rozhodneš pro továrnu dle tvého plánu č. 3, tak se těším - a určitě nejen já - na infa ze stavby a na výsledek. a kdyby jsi nakonec přece jenom udělal traťový modul, vadit to snad nebude. každý nový modul je přece přínosem. pavel
aby bolo jasne budem robit aj dva oblukove tratove. jeden bude na tému pole. a druhé luka (mam pekný úľ) :) danom
ahoj dano. hlasuju jednoznačně pro vlečku typu "peklo". i pro zababov bychom se na tom vyblbli. jen se mi tam moc nelíbí ten angličan, to se asi u nás (v bývalém československu) moc nevyskytovalo. možná by to šlo nahradit vyhybkou a křižovatkou. zkusím to asci-art načrtnout: michal -------------------------- ---------------------] / x [------------- --------------------------------] -------------------] :-d už se na to moc těším. posunuju strašně rád ;-)
hmmm. odstranilo to mezery na začátku řádku. pošlu ti obrázek do mailu. michal
angličanov prave na pripojenie vlečky alebo vo vlečke velmi casto používali (na rozdiel od staničných zhlaví). len tak v rýchlosti si teraz spomínam: palma ba predmestie (tu bola aj 3-cestná výhybka), technomat ba rača, drôtovňa hlohovec, žsl kozmálovce, vo vlečke tss martin, psa trnava......... použitie dvoch výhybiek iba skráti využiteľnú dĺžku vlečkových koľají. celý areál na jednom module je už aj tak dosť okresaný a skôr iba naznačený. ja by som tam angličana nechal. ale to je môj názor, nikomu ho nevnucujem