Skanzen | Naša posádka | Prvé vagóny sa objavia po 15 minútach chôdze | Ďalšie sú hneď ... |
Plošiňáky čakajúce na prácu. | Skutočne lesná železnica | A je tu depo. | Detail depa. |
Kôli tejto krásavici sme prišli. | |||
Vchod do depozitu PLZ. | Hneď pri vchode je drezínka s motorom z motorky? | ||
Budúci vyhybkár PLŽ? | Lúčenie s krásavicou. Najväčšou úzkou parnou lokomotívou na tratiach SR. | Jej tender. | |
Odchádzame plný dojmov. | Verím, že tieto koľaje sa dočkajú svojej pravej funkcie. |
nechať si opraviť lokomotívu a nemať po čom jazdiť je ako chovať kravu na balkóne z vlastných dopestovaných muškátov. alebo mohli opraviť radšej nejakú na pomníku a raz začas ju zakúriť a zahúkať si... efekt by bol asi ten istý. a takíto managéri vládnu slovenskom.
ja to skor vidim tak, ze sa snazia aspon nieco robit. kazda opravena krava je dobra, verim, ze ten balkon coskoro zvacsia. a na tych pomnikoch uz aj tak nie co opravovat http://www.railnet.sk/view.php?cislocla nku=2007060012....
zdravim vas, ked pridem na slovensko okamzite sa tam vyberam do liptovskeho hradku, pomaly, ale ise studujem uzkorozchodne trate, preco ? som z ruzomberka tam jedna bola uz nie je, neviem ci bude, logicky asi nie, sto razy som nadtym rozmyslal, no ale tu k tejto teme, presne s tym suhlasim treba prist navstivit podporit nejakym financnym darom, babka k babce, raz tadial povedu dlhe kilometre a vlaciky sa tam budu prehanat a my buedme chodi tdo tychto okoli na dovolenky, ze je nejaky klub v ruzomberku okolo byvalej korytnice mal by sa spojit s plz, spolocne dokoncit jednu pracu. tam maju uz som vela toho videl na internete slusny strojovy park, kolajiska a strky atd. sa poriesi brigadami, len povolenia na vystavbu stat by mohol podporit aj cely liptov slo by to podnikatelov je dost, prepacte zas som si pustil fantaziu , no urcite tam pojdeme a troskom prispejem, nieco mam nieco mozem dat, tak budu mat chlapi na pivko, niekedy buduci rok, teraz som v zahranici, tesim sa, trat tu bola ria
mám pre vás zaujimavý tip. choďte sa pozrieť na čhž (chz.sk) nájdete tam tiež zaujimavý šperk - parná lokomotíva smoschewer -> najmenšia parná lokomotíva na slovensku. bola vyrobená v roku 1918 (!) alebo môžte ísť obdivovať ,,veľkú maďarku" z roku 1916 pôvodne s plž. alebo sa prevezte lokomotívou rába z roku 1961 - po rekonštrukcii. verte mi budete mať veľký zážitok :) odporúčam!! :)