ten kameňolom je vynikajúci námet pre modulové kolajisko.mohol by autor článku poskytnúť viac materiálu? pomohol by dobrej veci:-).
super clanek. take bych uvital jeste nejaka fota a hlavne zda autor nema v kapse jeste nejaky maly kamenolom.velky nema cenu ten by se na kolejiste nevesel.diky moc
zda sa mi,ze kolaje kamenolomu su uz vytrhane v sucastnosti.pred par rokmi tam stali pripojne 020 tky,kedy sa naposledy pouzival ten kamenolom?
rad by som vam dal dalsie info, ale islo len o kratku zastavku. vo februari mame naplanovanu cestu na oravu a mozem zistit, co je nove.
trochu to poznam z videnia, obcas tade jazdim k svokrovcom do or.podzamku. chcelo by to uz len pridat "kralovansky" tunel (95,6 m dlhý) ktory je hned vedla, skrytu a zaroven odbocnu stanicu kralovany a mame zaciatok layoutu s moznostou napojenia lokalky a hlavnej dvojkolajky inspirovany skutocnostou. pre fajnsmekrov mozno aj s trolejami. "snivam" o tom v n-ku, teda o tej lokalke, na elektriku nemam investora. neprida sa niekto ?
tie koľaje v tom kameňolome ešte stále sú, hoci je otázne, či by nebolo riziko tam niečo poslať. smerom na párnicu bol potom zrejme ešte jeden kameňolom. vidno totiž, že sa tam ťažili skaly. keď sa potom prejde cez cestu, tak je trať, no jasne vidno aj malé nákladisko v takej vzdialenosti od trate, že by tam vošla jedna koľaj.