k článku: Zákupy 2012 - stretnutie ZABABOV.CZ modulákov vo veľkostiach N a TT
zo dňa 19.02.2012, autor článku: Daniel Martanovič
Ahoj,
podla je to prave na opak. Ak by každá stanica manipulovala s Mn to čo z neho potrebuje a vložila by do neho to čo zasiela ďalej a práve do toho správneho smeru. T.j. nebol by centrálny ranžír by mohli Mn jazdiť častejšie a menšie. Práve prvá Rokytnica bola úplne zlá - tam bol zavedený prvý krát centrálny ranžír a ten to zabil. Áno, teraz je to vyriešené tak, že Rumburk má "paralelnú" nezávislú časť a neblokuje sa navzájom normálna doprava a radenie. Čiže neprichádza k zahlteniu uzla.
Nemám úplne problém s centrálnym ranžírom, ale s tým že je centrálny pre celý layout. pomohlo by ak by bolo viac staníc, ktoré sa vedia postarať o to, čo sa dnes deje dnes len v ranžíri.
Problém rýchleho obehu vozidiel v stanici je problém staničnej obsluhy. Nemáme všade v staniciach a na nákladkach držiaky na karty - PRISLO, PRACUJE SA, MA ODIST. Ako som písal v minulom článku. Ak by sme toto mali, vozy by dlhšie ostávali na pozícii.
DanoM
Zobraziť článok Zákupy 2012 - stretnutie ZABABOV.CZ modulákov vo veľkostiach N a TT