k článku: Jak by se mohl vyřešit rozvod Loconetu v budoucnosti.
zo dňa 06.01.2012, autor článku: Zdeno Janeček
Kedze Modely BIZ nesledujem, reagujem tu:
Dovody, preco sa musi nejake prepinanie riesit, su tu:
http://dcc-mueller.de/switch/switch_d.htm
http://dcc-mueller.de/switch/switch_e.htm
Dodav am len tolko, skusenosti z modulovych kolajisk hovoria jednoznacne, ze ziadne komercne ovladanie DCC nie je schopne v realnom case uriadit niekolko desiatok az stovak lokomotiv a mat rozvody pre ovladace v dlzkach niekolko 100 metrov vo variabilnych strukturach typu bus - hviezda, ktore sa menia podla konkretneho layoutu.
A je uplne jedno, ci je zbernica CAN, RS485, LocoNet, vzdy sa najdu hranice systemu. A to dost rychlo.
A nie je to o tom, ze do toho vrta kazdy blbec. Ono to MUSI byt blbovzdorne, musi to dokazat rychlo zapojit aj neelektrikar po zaskoleni, inak to cele straca zmysel.
Stavba velkych layoutov sa musi zmestit do jedneho dna, inak velke stretnutia stracaju zmysel.
Stabilne klubove kolajiska a domace kolajiska su z obliga, kedze tieto konfiguracie su stabilne a neskladaju sa kazdy raz inak a v zhone a nesklada ich zakazdym dakto iny.
Toz iba par bodov na zamyslenie.
Zobraziť článok Jak by se mohl vyřešit rozvod Loconetu v budoucnosti.