k článku: Model z 3D tlačiarne
zo dňa 24.12.2011, autor článku: Peter Meszároš
Jozef, ale veď ti to celkom išlo so Sketchup-om...
Nerozpisoval som samotné kreslenie aby som niekoho zbytočne nezavádzal a dával mu za príklad moje zlé návyky:-) A každý uprednostňuje nejaký iný program.
Princíp kreslenia je ale dosť podobný stavbe modelu z profilov, teda že sa model postupne vyskladá z jednoduchých prvkov. Ja pracujem väčšinou s dvoma základnými prvkami a to je kváder a valec. Pomocou booleanovských operácii ich jednoducho zlučujem (join) alebo naopak režem (subtract). Ak viem že základ je trošku zložitejší, tak si ho nakreslím v 2D a potom ho jednoducho vytiahnem do priestoru. No a ďalej zase naň pridávam alebo uberám rôzne kvádre (hranoly) alebo valce.
Zobraziť článok Model z 3D tlačiarne