Railnet

Komentáre

k článku: Závory (ale aj iné) ovládané pomocou SERVO motora a PIC

zo dňa 12.08.2011, autor článku: Daniel Martanovič

Ondro 30.08.2011 13:30:22

automatika

Vrato,
ono to s tou automatikou nemusi byt nijaky extra problem.

Pokial su zavory sucastou stanice, bude automatika zapojena do stanicneho zab.zar. (Ak nejake mate.)
Inak rucne prepinacom, ak zab.zar. neexistuje.

Na volnej trati ta automatika zas nic velmi nekomplikuje.

Predpoklad toho je, ze vsetky vozidla maju odber prudu, t.j. odporovym lakom nalakovane (ev. SMD odporom vybavene) napravy. (To je zas komplikacia casoveho chrakteru...)

V Zababove zatial jedina sekcia N-scale to takto dosledne ma, pokial viem, v TT je len minimum stanic, ktore vyuzivaju kolajove obvody a v H0 je to podobne ako v TT.

Nam N-karom sa dokonca podarilo presvedcit nemeckych kolegov na patlanie naprav, takze u nas funguje zab. zar. k plnej pokojnosti.


Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok Závory (ale aj iné) ovládané pomocou SERVO motora a PIC