Railnet

Komentáre

k článku: RP25 áno či nie

zo dňa 04.11.2008, autor článku: Jozef Kiss

ondro 05.11.2008 14:05:12

ahoj! pokial sa organizacie stretnuti tyka, malo by dopredu byt jasne, ci sa jazdi na rp25, pripadne, ci je mozne pouzit kolajivo code 100, 83 ci ine. podla toho vie kazdy, ci si svoje moduly a vagony prihlasit moze alebo nemoze. pokial vsak niekto stavia na code 100 a dvojkolesiach nem, je uplne logicke, ze na stretnuti, kde sa rp25 vyzaduje, nema sancu. to jest vsetko. kazdy si musi rozmysliet, co chce, ale nema pravo nadavat, ked mu niekto povie, ze na toto alebo ono stretnutie nema moduly (ev. vozidla), ktore zodpovedaju stanovenym normam (nemaju povolenu prechodnost). zdeno tu furt operuje, ze mu nik nema nic nijakymi normami prikazovat. ono sa to ani nedeje, nik nic nikomu neprikazuje, ale je to tak ako v beznom zivote. ked si niekto v amerike kupi elektronicke cudo na 110v/60hz, tiez mu ho v europe nik nedovoli zapojit do siete. tak je to aj s masinkami. ked si nejaky klub stanovi (zvycajne sa to dohodne medzi clenmi pri definovani noriem), co sa bude pouzivat, je to jeho interna zalezitost. novi clenovia vstupuju do klubu s tym, ze su oboznameni s technickymi normami. bud to respektuju, alebo nemusia do klubu vstupit. (tak, ako je to v kazdom ludskom spolku.) ti, co chcu spolupracovat, urcite najdu spolocnu rec.

Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok RP25 áno či nie