Railnet

Komentáre

k článku: Likvidácia Čiernohronskej železničky?

zo dňa 02.11.2005, autor článku: Marian

dušan kelo 17.11.2005 20:20:17

cítim sa byť povinný podať niekoľko vysvetlení,keďže na moju hlavu sa toho nahádzalo za posledný týždeň až až. takže najprv k pánovi cmarkovi:pán cmarko to,že komolíte účelovo mne a pavúkovi meno o niečom svedčí-napr.k vášmu by sa dalo tiež priložiť niekoľko spoluhlások a samohlásku,ale na čo by to bolo dobré,keď vás nepoznám rovnako ako vy mňa.namiesto toho vám položím niekoľko otázok: pán cmarko,je pravdou,že:nepracujete v ta3,ale v unimedii a uvedený mail ste získali nelegálne a jeho uverejnením ste porušili listové tajomstvo? -:máte 32 rokov a o začiatkoch záchrany železničky ste sa vtedy mohol dočítať maximálne v čítanke? -:máte chatu hneď vedľa domu v ktorom bývajú bílkovci a ste vo vzdialenom rodinnom vzťahu? -:váš názor je absolútne nestranný a vyjadrujete ním rýdzo svoj názor? -:železnici a železničke sa rozumiete ako koza petržlenu? -:od septembra 2003 som nevypil ani kvapku alkoholu,rozhodol som sa tak dobrovoľne a bez akejkoľvek pomoci. pane šrámek(hrabě):-peter nathaniel je kolega,ktorý síce nikdy na balogu nebrigádoval a ani to o ňom nikto nepovedal,ale za to zorganizoval niekoľko brigád s chlapmi z nehoďáku pod záštitou szm a vyzískaný šrot(pár vagónov),resp.peniaze posielali na záchranu železničky.takých ľudí bolo veľa a preto majú morálne právo sa hnevať a pýtať sa:prečo? - -nieje tá bn15,ktorú máš v záhrade náhodou zo štiavničky?ku ďaľším otázkam sa vyjadrím nižšie. peter-je jasné,že veľa ľudí pozná len názor jednej strany-kelo sa pokazil,podviedol,zavolal a ja neviem čo ešte zničil keď tam nieje,lebo mu direktor zakázal vstup(sms-kou mám ju odloženú:-) a samozrejme sa nemôže brániť.a tak na balogu odjakživa bol niekto na koho ukazovali prstom a hovorili:on to bol!(hrabě ti môže potvrdiť,že keď sme pred pár rokmi vyväzovali modrú,opravili pojazd a najbližšiu zimu sa na nej zlomila os,tiež za to mohol kelo,lebo kelo ju robil naposledy a zle.keď som prišiel hore a zistil som,že os sa zlomila preto,lebo neboli prekopané priecestia a váha celého rušňa prehýbala os v mieste ozubenia ktoré dvíhal ľad)teraz som to ja.som to ja preto,že som si dovolil vystúpiť z radu a povedať poďme to robiť inak,prehľadne a lepšie.tak ako to dole rozpisujem to bolo. vedia to ľudia o ktorých tam píšem a majú link na túto stranu od samého začiatku. ak sa ti chce čítaj je tam odpoveď na tvoje otázky. tomáš:o ten trojokeňák ide preto,že bol z korytnice kde fakt bola osobná doprava a na celom balogu boli 3 vagóniky ktoré pasovali za smoschewera ako historická súprava-už sú len dva. teraz ku mne-ako to bolo: začnem od roku 2004,kedy udalosti začali mať spád.na jar v roku 2004 sme sa s alešom rozprávali,o čom by vlastne mala byť propagačná činnosť a o koľko kusov by zhruba išlo,poprosil som ho o pomoc v tom,že veci nemám na čom vyrobiť a budem potrebovať komp a digitálny fotoaparát na prípravu nielen budúcej sezóny 2005.išlo o sumu 80 000 sk s tým,že vybavím sponzoring v hodnote min.200 000. dohodli sme sa na počte kusov:3 000ks a2;15 000ks pohľadníc;60 000ks kartičiek garantujúcich zľavu v zimnej sezóne.na celú transakciu som dostal od sponzora súhlas.keďže bol marec a železnička nemala peniaze odporučil mi,že ak mám kde si požičať nech si požičiam s tým,že v máji to vyriešime faktúrou od spoluautora f.koki-ateliér u ktorej som sa v tom čase učil počítačovú grafiku.tľapli sme si a 30.iv.boli spomenuté materiály dodané fyzicky na staničku alešovi osobne. od tej doby nasadil úsmev č.4 a celé leto mi aj s janom(ktorý je svedok celej dohody)tvrdili,že nie sú peniaze a že nikto nechodí na vláčik.to nakoniec dokazuje výročná správa za rok 2004-počet cestujúcich 41 154 a príjem:7 627 034,20.keďže na zabezpečenie sezóny treba 4-5.mil.podľa všetkého ostalo aj na guľášik.sezóna pokračovala a v auguste,keď priš

Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok Likvidácia Čiernohronskej železničky?