k článku: Likvidácia Čiernohronskej železničky?
zo dňa 02.11.2005, autor článku: Marian
so svojou pripomienkou som čakal na odvisielanie príspevku v ta 3. pokial dušan tvrdíš,že ti vadia maďarské vozne nezabúdaj na to, že zariadenie čhž včetne rušňov bolo volakedy vyrobené taky v maďarsku a ťažko prevážať turistov na originálnych ,,slovenských klanicových vozňoch" lebo nie každý je na to dostatočne dlhý. čo sa týká tých rozpálených vozňov,ich posledné využitie mohlo byť na nákladnej doprave z balogu , žial koniec píly jánošovka znamenal i koniec nákladnej dopravy z ktorej sa mohla financovať oprava týchto už tak dosť zdevastovaných klaničákov. nie som zastáncom toho,že treba zachrániť 30 ks toho istého radu vozňov,pýtám sa načo?? je lepšie keď ich bezdomovci rozkradnú po kúskoch?? ukáž mi toho blázna,ktorý si ich kúpi. hlúž 2 páry na ukážku ma , plžka má svojho šrotu dosť a tanečník chce byť tiež pre turistov a nie na zvážanie dreva. jediný kto ma napadol je slečna zuzanka ktorá sa snaží zachrániť l.ž.remetské hámre, ta si však robí po svojom a nedá si radiť. ozaj nechceš svoje managerské schopnosti ponuknúť jej. možno by ťa angažovala. ešte k tým maďarským vozňom,tak trochu mi to pripadlo ako účelovo mierené drnkanie na slovenskú strunu. nech to hu,hu, para tlačí s pozdravom p.joachymstál p.s.na balog jazdím 28 rokov ale meno zachráncu nathaniela som počul v ta 3 prvý raz.
Zobraziť článok Likvidácia Čiernohronskej železničky?