Railnet

Komentáre

k článku: Ako (a prečo) sa robí ťažká výluka na modulovej stanici, alebo prečo najprv koľaje a až potom príroda

zo dňa 22.01.2008, autor článku: Marian

marian_r 22.01.2008 10:45:16

a prečo nie servo?

mikroservo 200,- sk. jeden naprogramovaný pic. za naprogramovaný dvojitý spínač (rc) som platil 250,- sk, takže tiež asi 200,- sk. a dá sa urobiť aj pomalé prestavovanie.

Reagovať

zdeno 22.01.2008 08:52:11

ahoj, problem prestavniku trapi i mne a to celkem vazne. uz jsem jich vyzkousel kopu a i vlastni konstrukce a hlavni problem je opakovatelnost. tim myslim, ze kazdy prestavnik je trosicku jiny a nejde pouzit pasovou vyrobu. proste nejde zapojit prestavnik a ten normalne funguje. kazdy jeden treba stelovat, upravovat, korigovat a vubec, je to od vyrobcu velmi nekvalitni prace. slibil jsem jki navrh prestavniku a nepodarilo se. ted zas zkousim neco jine a hadam to bude lepsi. ahojz

Reagovať

pavuk 22.01.2008 14:42:56

servo

aj naše úvahy tam smerovali, ostatne jožo má urobený prototyp servoovládania mechanického návestidla a je to super, ale u výhybky bola polemika ohladne kontaktov na prepínanie srdcovky a prípadne signalizácie polohy, možno to znovu prehodnotíme..., avšak i tak je treba vymyslieť jednoduchú a hlavne opakovatelnú mechanickú konštrukciu...

Reagovať

zdeno 22.01.2008 15:06:35

servo jsem zkousel asi 2 roky dozadu a problem je kruhovy pohyb a dodelavani prepinacich kontaktu. neni zadna vazba mezi prepinanim kontaktu a presunem jazyku. tim myslim, ze presun jazyku nemusi stacit na prepnuti kontaktu anebo opacne. tim padem se z toho stava hodinarska prplacka a je to na prdlajs. ahojz

Reagovať

jki 22.01.2008 22:52:50

marian, was ist das: "...naprogramovaný dvojitý spínač (rc).."? je to mechanické (na servo) alebo nejaká elektronika? a kde to rastie?

Reagovať

Zobraziť článok Ako (a prečo) sa robí ťažká výluka na modulovej stanici, alebo prečo najprv koľaje a až potom príroda