Pre Uholné sklady potrebujeme koľaj, kde sa budú pristavovať vozne s uhlím na vykládku a spevnenú plochu, kde budú kopy uhlia rôznej kvality. Čo sa týka techniky, kolesový nakladač na vykládku železničných vozňov a nákladné autá na rozvoz. Unimo bunkou pre kanceláriu a strážnika celkový dojem určite nepokazíme...
Aby sme boli štýlový, mali by sme do uholného skladu umiestniť dlhoročnú stálicu medzi nakladačmi - IFA Fortschritt T 174, alebo T 174-2. Tento nakladač si pamätám na uholných skladoch od svojej mladosti a dnes je ho ešte výnimočne vidieť. Je (bol) neúnavný a nenáročný pomocník. Poháňaný je (bol) dvojvalcovým vzduchom chladeným dieselovým motorom o výkone 25 kW, 1500 U/min. Hmotnosť nakladača je 8 500 kg. Sú dve verzie, na prvý pohľad sa líšia tým, že prvá nemá a druhá má vysúvacie oporné pätky.
Jeho fotografiu v uholných skladoch som našiel tu:
Uhelne Sklady Josef Zeman
A tento našiel Dano v Kloboukach u Brna:
to je tuším na mě. pokud ano, musím reagovat, neboť to bylo jinak. já jsem se jožo neurazil, na tvůj mail jsem odepsal dosti obsáhle, a model jsem stáhl z nabídky s tím, že jej tam vrátím přepracovaný. přitom budu brát ohled na dílčí části tvé kritiky.
zdeno, ono sa ľahko kritizuje, horšie je to s "prijatím" kritiky. mne sa zdá, ťe výrobcovia neradi počúvajú na kritiku. toť nedávno som napísal zopár postrehov zo stavby jeného leptu. boli tam nepresnosti v rozmeroch, niektoré diely nepasovali. stačilo možno pár drobných úprav (predpokladám, že filmy boli robené na pc) a výsledkom mohol byť dobrý lept. výrobca sa namiesto úprav "urazil", na mail mi nepovažoval potrebné odpovedať a výrobok stiahol z ponuky...tiež riešenie...
ta posledna fotka rto je straslivy dukaz zmrseneho modelu. hrozne, ten model by se mel jmenovat breznev. podle oboci :-))))) ahojz
zdeno,máš úplne pravdu, ale problém je vždy vtedy,keď nie je konkurencia a niet si z čoho vybrať... aj napríklad v3s v tt od jednéh výrobca vyzerajú ako s nakopnutým čumákom (príliš krátkym), pričom iné veci sa mu vydarili.... ale tá prezývka brežnev u rto sa mi páči.
ahoj, ono je to zase trochu jinak. zalezi na uhlu pohledu. prodavam ruzne paskvily a dost se divim, ze to lidi kupujou. to znamena, ze uroven tolerance u ruznych lidi je jinak postavena. proto bych docela uvital tak trochu osvetu a kritiku vyrobcu v nasich clancich a primo napsal, "tohle se vam panove moc nepodarilo." zkusim vic napsat do konfery. ahojz
želám vám dobrý deň. mňa osobne zaujali fotografie zobrazených skutočných vozidiel. osobne ma zaujímajú šípové pneumatiky, ktoré vidím na zobrazenom vozidle praga s5t. ak máte vozidlo v blízkosti a ste ochotný, zašlite mi prosím vás rozmery uvedených pneu, respektíve sa chcem dozvedieť z akého vozidla sú zhodné na pragu s5t. ja toťižto vlastním takéto vozidlo a mám len obyčajný cestný dezén. ďakujem a želám mnoho zdaru
želám vám dobrý deň. mňa osobne zaujali fotografie zobrazených skutočných vozidiel. osobne ma zaujímajú šípové pneumatiky, ktoré vidím na zobrazenom vozidle praga s5t. ak máte vozidlo v blízkosti a ste ochotný, zašlite mi prosím vás rozmery uvedených pneu, respektíve sa chcem dozvedieť z akého vozidla sú zhodné na pragu s5t. ja toťižto vlastním takéto vozidlo a mám len obyčajný cestný dezén. ďakujem a želám mnoho zdaru