Railnet

Komentáre

k článku: Kam smeruje modelovanie?

zo dňa 23.02.2009, autor článku: Marian

jk 03.03.2009 22:27:12

pokračovanie

opäť tak ako u odliatkov sú aj tzv. privátne lepty - 498.1/556.0 v h0, 399.0 v tt, atď. pretože jeden nevie ani nemôže všetko, širka sortimentu je limitovaná okruhom modelárov ochotných spolupracovať. v tt by teoreticky nemala byť problémom 431.0, ktorú by aj šlo napasovať na nový pojazd br92, ale ... chýba šikovný kreslič, ktorý by prekreslil do finálnej podoby základné diely modelu - kabína, tender, spoločná hlava parojemu a pieskovača, bočné kapsy na vodu, predný/zadný čelník, prípadne iné diely. potom by cesta k leptu bola už priamočiara ba možno aj prestavbe celého modelu. ad návody tie sú achilovou pätou. u odliatkov sotva možno niečo čakať. nejaké základné "desatoro" s obrázkami mám na http://zmrail.webzdarma.cz - metodika modelovania - modely z odliatkov lepty sú už vec zložitej?ia, avšak aj k tomu niečo mám na http://zmrail.webzdarma.cz - metodika modelovania - práca s kovom a popis stavby t478.1. nie je to síce ani jeden z ponúkaných leptov (dk model, hek

Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok Kam smeruje modelovanie?