k článku: RP25 áno či nie
zo dňa 04.11.2008, autor článku: Jozef Kiss
zdravim. ak chce niekto pachat vymenu dvojkolesi, mam len jednu dobru radu - robte to postupne a pri kupe noveho vagona. akonahle sa rozhodnete robit hromadnu vymenu, je to o nervy... (nielen o peniazoch, ale uz je to otrocina). zacal som s tym, ze som vsetky svoje starsie tt-vozy prezbrojovat na kovove dvojkolesia a zaroven patlat izolacie odporovym lakom. kedze ich mam celkom dost, dodnes som ten proces neukoncil. v n-ku sa dostavam do podobneho stadia, dvojkolesia su zatial od vyroby kovove nem, takze zaostava iba to patlanie. ale je to na par dlhych zimnych vecerov. aj ked po rp25 zacinam slintat, zatial sa mi nechce absolvovat tu patlaciu proceduru znova. robit to postupne, po jednom, po dvoch, boli menej, ale robit naraz viac ako desiatku vozov je na zblbnutie. inak to s rp25 vyzera super. k teme vhodne kolajivo - pokial nestaviame hracku pre male deti, myslim si, ze zeleznicny modelar je dost trpezlivy tvor na to, aby si objednal lepsie kolajivo a pockal nan. neviem, nakolko je cenovy rozdiel 200sk/vyhybku smerodajny. ale kolko takych vyhybiek treba na stanicu? (pokial niekto nechce stavat zeleznicny uzol trnava...) na malej lokalkovej stanici vyjde rozdiel cca 1000sk, co zas taka hruza nie je. (jeden lepsi vagon...)
Zobraziť článok RP25 áno či nie