Railnet

Komentáre

k článku: Nákladní doprava

zo dňa 18.07.2007, autor článku: Zdeno Janeček

gaborm 18.07.2007 13:56:28

ja teda do toho vôbec nevidím, ale návrh podľa mňa nerieši jednu vec. príklad, samozrejme prehnaný; na layoute majme, okrem iného, uholné doly, jednu tepláreň a k tomu 4 majitelov povedzme 100 ks vagónov ut (spolu), ktorí o sebe nevedia. každý z nich poctivo pripraví nákladné listy a na stretnutí je zrazu 100 rovnakých vagónov, keď stačí povedzme 50-ka. v rámci príprav stretnutia musí existovať človek, ktorý bude toto strážiť a majiteľov vagónov usmerní v celkových počtoch. k tomu ale potrebuje v dostatočnom predstihu poznať konečný layout. a tu je druhý problém, zas príklad; majiteľ vyžšie menovanej teplárne ochorie týždeň pred stretnutím a nevie zabezpečiť účasť svojich modulov a namiesto nej sa podarý zabezpečiť napr. mlyn, pre ktorý ale vôvec nie sú pripravené vagóny, lebo sa s ním nepočítalo. preto by som odporúčal úplne nezavrhovať vozenie aj "nevyužitelných" ale bežných vagónov. nákladné listy môžu byť predsa tiež zalaminované, na to sa dá písať permanent-nými fixami (zlezie liehom) a je možné reagovať operatívne.

Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok Nákladní doprava