k článku: Likvidácia Čiernohronskej železničky?
zo dňa 02.11.2005, autor článku: Marian
aleš, prosím ťa prestaň sa vo svojom každom príspevku odvolávať na dotácie, tie na balog dobrých 10 či viac rokov neprišli a pochybujem, že nejaké prídu. to, že si urobil za pekných pár (možno pomaly 20) rokov kus práce ti nikto neberie a za to si ťa vážim. miešať sem nedokončené koľajisko a zahmlievať informácie o prijatí peňazí je z tvojej strany podraz, lebo sám dobre vieš, že jediné peniaze, ktoré som od teba dostal na materíál na koľajisko skončili u stolára, ktorý rámy na koľajisko vyrobil - faktúru si dostal. prečo som koľajisko nedokončil vieš - po 4 rokoch, čo som pracoval ako dielenský učiteľ v strednej priemyselnej škole elektrotechnickej som zmenil zamestnanie a v nových pristoroch, kde som začal viesť krúžok železničných modelárov nebola priestorová možnosť pokračovať v začatom koľajisku. preto si ty sám navrhol stiahnutie materiálu na balog s tým, že sa niekto nájde, kto to dokončí... o mojom názore na nehody na balogu vieš, svoje som ti povedal (a rovnako aj jurovi kubáčkovi) pri našom poslednom osobnom stretnutí v bratislave 20.10.2005. takže ja moje názory neskrývam a myslím, že ani netáram. mimochodom chlapcov z krúžku z vychylovky som inicioval ja, aby sa ti ozvali, že majú záujem o vozne. a čo sa týka akcií za chrbtom - áno, po zistení, že sa niečo šrotuje som postupne zavolal jurovi kubáčkovi, vladovi paškovi, pištovi mukovi... mimochodom, bolo mi divné, že v tom čase ani vlado, ani pišta o ničom nevedeli... preto som to považoval za tvoju černotu... ak nie, tak sorry, vozne sa nelikvidovali, iba sa upratovalo. s pozdravom: nech to para tlačí! pavúk
Zobraziť článok Likvidácia Čiernohronskej železničky?