k článku: Likvidácia Čiernohronskej železničky?
zo dňa 02.11.2005, autor článku: Marian
takže pán pulini, odkiaľ viem, že ste sa podielali na písaní tohto e-mailu? jednoduché. pán kelo ho aj s celou históriou posielania preposlal k nám do redakcie. ste klamár, toto by vám ako dôkaz mohlo stačiť! (viď dole) a láskavo sa neoháňajte ochranou kultúrneho dedičstva, lebo neviem, čo má šrot spoločné s kultúrnym dedičstvom. a či jeho likvidácia je likvidáciou historických vozidiel. a vaše účelové vytiahnutie dopravnej nehody nekomentujem, na jej prešetrenie sú povolaní iní kompetentní ako vy a keďže ešte nie je došetrená, je viac ako nekorektné to vytiahnuť. ale od vás sa to dalo očakávať ... :-) týmto končím debatu s človekom ako ste vy. p.s. tá irónia o použití motta je od ľudí, čo sa tvária, že od počiatku stoja pri železničke, je zarážajúca! a teraz spomínaný e-mail: from: dusan kelo [mailto:+421905831020@orangemail.sk] sent: wednesday, november 02, 2005 2:00 pm to: tipy na reportáže subject: prosba o pomoc! ----- original message ----- from: "dusan kelo" <+421905831020@orangemail.sk> to: sent: wednesday, november 02, 2005 12:28 pm subject: re: text na web > > ----- original message ----- > from: > to: "dusan kelo" <+421905831020@orangemail.sk> > sent: tuesday, november 01, 2005 7:37 pm > subject: text na web > > > > motto som opísal z prevádkových predpisov čhž :-) > > > > likvidácia čhž?! > > > > motto: čirnohronská železnica vznikla z popudu a práce mladých ľudí celého > > československa po zružení hroneckej lesnej železnice. stala sa > > symbolom mládežníckeho hnutia za ekológiu a novúživotnú filozofiu > > na slovensku. > > > > 5.10.2005 začali v stanici hronec s fyzickou likvidáciou cca 20 - > > tich historických oplenových vozňov. vozne rozpalovali autogénom a > > po odobratí > > niektorých dielcov ich odviezli do kovošrotu. je nepochopiteľné, ako môžu > > skončiť v kovošrote vozidlá zapísané ako technické pamiatky! > > niektoré z týchto vozňov zažívajú teraz už svoju druhú nedobrovoľnú "návštevu" > > kovošrotu, lebo v roku 1986 ich takto likvidovali štátne lesy. avšak > lesáci > > ich aspoň nerozpálili a tak ich mohli vtedajší nadšenci z kovošrotu > vykúpiť,a zachrániť. podľa našich informácií sú už aj ďalšie vozne nachystané v > > staničke čierny balog na likvidáciu a tá má prebehnúť v najbližších dňoch. > > je zaujímavé, že v poslednom čase zmizli z čhž aj iné vozidlá, ktoré > > sme tam dlhé roky vídali. > podľa výročnej správy čhž n.o. skončila so slušným ziskom v ktorom > pokračovala i tento rok , (audit tvorí akási tajná príloha výročnej > správy o ktorej nevedia ani členovia správnej rady-ktorá mimochodom > počas 4.rokov ani raz nezasadala) podľa vyjadrenia riaditeľa nemá > žiadne dlhy a tak je rozpredaj zbierkového fondu tunelom zaváňajúca > skutočnosť najmä keď ku koncu sezóny vlaky vozila už aj > kosačka(svp-760) keďže predal bne-50-fgv,bne-50(pani vegasovú) aj bn-60-h a > údajne sú už v predaji aj osobné vozne-korytnický a šaling... > > > > 1.má vedenie čhž morálne právo a je vôbec oprávnené rozpredávať historickú > techniku na ktorú sa robili zbierky tisícok dobrovoľníkov? 2.kam > odtekajú peniaze z tohto t u n e l a ? podľa posledných informácií dnes o 13:00 viezli do doliny vydrovo-do skanzenu dalších 8ks vozňov na likvidáciu. p r o s í m pomožte!
Zobraziť článok Likvidácia Čiernohronskej železničky?