Railnet

Komentáre

k článku: Trochu povídání o DCC komunikaci

zo dňa 07.10.2005, autor článku: Zdeno Janeček

jk 14.10.2005 16:22:04

re: ovladanie prislusenstva

profesionálne i neprofesionálne systémy musia posielať rovnaký riadiaci telegram na rovnaký povel v danom formáte. lenz ovláda iba dcc, možno tých 99, horná hranica možnosti adresácie (platí pre compact). intelibox má obrovské číslo vo formáte dcc, pričom má možnosť použiť formát motorola aj loconet. ten povel vskutku ide systémom posielania iba "zapínacieho" povelu. ak nemá dekodér príslušenstva blokovanie vykonania povelov, tak to spácha. stačí si dať na výstupy žiarovku a skúsiť to, ak to centrála umožňuje fyzicky. u samotného dekodéra (u centrály tiež) ide nastavovať dĺžku povelu a pod. na náveste, svetelné, sú iné dekodéry, nakoľko na svietenie je potrebný nižší výkon ako na prestavník (motorický aj cievkový). mechanická návest s cievkovým pohonom je ako výhybka. inak upravuje sa to nastavovaním v cv513 adr. 514 aktivácia výstupov, cv515-518 časy výst. signálov, atď. na http://zmrailwebpark.sk sú domácke dekodéry prísl. pre výhubky i náveste.

Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok Trochu povídání o DCC komunikaci