Railnet

Komentáre

k článku: Výhybňa Podbiel – inšpirácia

zo dňa 01.04.2009, autor článku: Vraťo Vingálik

01.04.2009 12:00:19

ekológia

železničná doprava nemusí byť a priori ekologická. vďaka za pekný článok

Reagovať

vraťo 01.04.2009 13:35:01

re: ekológia

jeden kamión s ťahačom vybavebným motorom euro 4 je určite ekologickejší, než 30 ročná dieselelektrická 742 s pôvodným motorom čkd. ale ak má vlak aspoň 10 vozňov a z kraľovian ho ťahá elektrická lokomotíva hoci aj do košíc alebo rusoviec, myslím, že to už je ekologickejšie, než zodpovedajúce množstvo kamiónov. a toho dreva tam je stále dosť na tých 10 vozňov. nepreferujem železnicu, ale keď už je vybudovaná infraštruktúra (železničné trate), len veľmi zlý hospodár ich nevyužíva. teraz ale prosím nezačnime polemizovať o (ne)pružnosti zssk cargo. o tom tento článok nemal byť. p.s. ďakujem za pochvalu, motivuje ma.

Reagovať

Tax 20.08.2015 15:30:29

vlečka

Ja som tam bol tuším v 2005 či 2006 a vlečka ešte fungovala. Niekde by som vyhrabal aj dokumentačné foto s 751 na manipulačnom vlaku. Vlastne celý proces som si nafotil, strávil som tam možno aj dve hodiny. Ale na rozdiel od autora článku manželku som nechal soma v drevenici pri peci ;)

Reagovať

Zobraziť článok Výhybňa Podbiel – inšpirácia