Pre všetkých priaznivcov parných mašín a zvlášť tých čo majú byť aj ozvučené, prinášam pár fotografií ako na to.
Konkrétne pôjde o novinku od BeckmannTT - BR38, ktorá na tratiach ČSD jazdila pod označením 365.5 do roku 1959 najviac v okolí Děčína a Prahy.
Po vytiahnutí s krabičky mi srdce zaplesalo. Je vidieť, že investovať do BeckmannTT sa oplatí. Kvalita roku 2010.
Podľa návodu je DCC konektor pod tendrom. Otvoríme ho tak, že vyskrutkujete dve skrutky, ktoré sú medzi nápravami. Ako keby držali zberače elektriny. T.j. neskrutkujete tie TRI čo sú v strede .
Keďže moje dve pijavičky domáce sú mi stále za chrbtom (presne povedané jedna sa mi snaží vyšplhať po nohe) nemám fotky z úpravy, lebo som to musel robiť systémom ŠUP-ŠUP. Ako tento článok.
Ale je vidieť, že tender s kotlom je napevno spojený pomocou 6 žilového kábla. Farby sú totožné s nornou DCC, aké pekné. Z prvého pohľadu som mal pocit, že moja štandartná SL74 tam pôjde vložiť.
Porovnaním tejto detailnej fotky s Vaším otvoreným modelom je jasné, že fabricky naletovaný konektor pre dekóder DCC musí ísť von - až toľko miesta zas v tendri nie je.
Detail na uloženie reproduktora - pre moju škodu tam nejde len tak vložiť. Pijavičky musím ešte teda trochu striasať zo seba - ide sa brusiť. Našťastie stačí 0.2mm z každej strany. Reproduktor som nakoniec zalepil lepidlom Repair Extreme Power Glue od Pattex = Henkel.
Koniec. Už len zložiť. Našťastie SL74 je presne tak široká ako medzera medzi stĺpikmi v tendri. Tak nebolo treba nič viac robiť. A aby som nezabudol, keďže potrebujem ušetriť každé miesto, tak som kábliky patrične skrátil a vývody pre 1 a 2 som dal úplne preč.
Na záver nezabudnite nastaviť vhodné CV tak aby lokomotíva pofukovala len na 2 valce . Ja som to ešte nestihol, idem vyvenčiť pijavičky na kolobežku.
Váš
DanoM
K tomuto článku nebol doposiaľ priradený žiadny komentár!