Netušil som, koľko budem o tom špekulovať a diskutovať.
Ďalšia verzia layoutu stanice. Celkový plánik
Koľaje 1,2 a 3 sú dopravné, koľaj 4 a 6 je manipulačná, koľaj 5 slúži na obeh súpravy, ktorá prišla z vedľajšej trate a tam sa aj vráti naspäť. Kusá koľaj 5a by mohla zaústiť do malého depa, alebo ostane ako výťažná pre hnacie vozidlo lokálky. v1,v3,v5,v8,v10,v12 sú tyu EW3, v4,v9,v11 sú EW1 upravená ako obojstranná nesúmerná s polomermi 1363 a 2387 (4 a 7st), ostatné sú klasické EW1. Ako bude vyriešené pripojenie odbočnej trate, je zatiaľ záhadou. ! Hoci obrázky nie sú veľké, lezú dosť pomaly :-( Západné zhlavie
Východné zhlavie
To isté 3D
K tomuto článku nebol doposiaľ priradený žiadny komentár!