k článku: Autovlak do Humenného
zo dňa 14.09.2015, autor článku: Peter Harmady
OBB nerobi tolke cirkusy s hromadami papiera. Asi nie su zvyknuti, ze by si niekto daval na naklady zeleznice opravovat skody, ktore zeleznica nezavinila...
Takze listok pre auto som si zakupoval v predstihu, na stanicu som prichadzal hodinu pred odchodom. Auto som nalozil na vagon (obcas som mal dojem, ze zelezniciari ma skusaju, ci sa vtrepem na dolne poschodie.)
Nik ma nekameroval ani nespisoval nejaky zapis, cele nakladanie trvalo 2-3 minuty. Vykladanie detto. Najdlhsie sa cakalo na pristavenie autovoza ku rampe.
Na hornom poschodi to bolo zaujimave, nakolko vo Viedni West. je kolaj nad rampou zatrolejovana. Zvlastny pocit, aj ked som vedel, ze trolej je uzemneny...
Nemozem vylucit, ze zelezniciari vizualne skontrolovali, ci nema auto nejake zavazne skody pred nakladanim, ale cele odbavenie bolo, ze skontrolovali SPZ a vysku vozidla, odskrtli si auto v zozname a hajde na vagon.
Zobraziť článok Autovlak do Humenného