Railnet

Komentáre

k článku: Odliatky a formy III. – bočnica M262

zo dňa 23.01.2009, autor článku: Marian Sopfrits

jura 26.01.2009 21:34:11

smekám

výborná práce, mariane. tak tomu říkám mustrařina. :-) jen tak dále. předpokládám, že výsledný produkt bude řešen jako stavebnice, tedy bočnice, čela, střecha zvlášť?

Reagovať

marian 27.01.2009 14:29:05

re: smekám

nie uplne cela a bocnice by som vo finale chcel ako jeden kus, strecha zvlast podlaha zvlast. ja nie som uplne spokojny, to zvacsenie ukazalo nedostatky. je pravdepodobne, ze bude este upgrade tychto bocnic, dnes uz by som to robil trochu inak. urcite o tom este napisem.

Reagovať

vlado h 07.03.2009 22:52:46

obdiv

skladám poklonu pred vašou vynaliezavosťou, šikovnosťou a snahou niečo dokázať. bravo! praje dlhoročný ,,n,,kar.

Reagovať

kar 17.08.2010 22:35:23

supr

skvělá práce, jen by mě zajímalo jaký materiál byl použit co by odlévací hmota. předem děkuji za odpověď.

Reagovať

jarco 12.07.2011 21:30:29

prosim nespravil by ste nieco na motorovy vozen 811 ja by som osobne kupil vsetko k tomuto voznu v mierke tt

Reagovať

retriever007 03.04.2013 01:43:42

Ako na čelo?

Mňa by tiež celkom zaujímalo ako vyrobiť čelo, najmä ak je zaoblené. Touto technikou by som chcel niekedy skúsiť TT model pražského metra. Ale zauoblené rohy si viem predstaviť iba ak narezať z medeného plechu a ohnúť na guličke od ložiska - mikro klampiarina.

Reagovať

Zobraziť článok Odliatky a formy III. – bočnica M262